Wednesday, September 8, 2010

090910 - Ramadhan.

090910 bersamaan hari terakhir Ramadhan untuk tahun 2010 dan aku tersangatlah bersyukur dengan Ramadhan kali ini even terpalit segulung kesedihan juga.

okey, let me tell you about the sad thing first. i feel so sad for this Ramadhan and Aidilfitri season just because i feel so lonely when fasting and berbuka and tomorrow it's already about 2years Raya without a father by my side and the latest when my love love love lovely grandpa passed away last 2weeks. But still alhamdulillah he passed away in Ramadhan dimana rata-rata umat Islam mengaharapkan nye. Apa pun, i shouldn't be so sad. Ok, aku redha dengan hari hari aku
kerana itulah yang sepatutnye. Orang yang hidup tetap akan mati bile tibe ajal nye. Aku pula mungkin esok mungkin lusa mungkin tahun depan dan boleh jadi jg seminit lepas ni aku akan meninggalkan dunia ni bila Allah sebut "Kun-fa-ya-kun". Jadi hidup ini kita perlu bersedia dan sentiasalah bersyukur.




No comments:

Post a Comment