Saturday, September 11, 2010

a.i.d.i.l.f.i.t.r.i 2010 ( Syawal Kedua )

Sweet & Sour of 2nd day's syawal.

Sweet :: As usual, i got my duit raya and makan-makan when that time i'm so so starving. Oh yeah, i like that time. But i think this is all about the sweet thing of second day syawal. and oh yea, one more thing yet, even today only for a house i went, the duit raya alhamdulillah. :)
Last thing as usual jugak, bergambar is like as a must. haha!



Sour :: This time i felt so down. very deeply down after got scold from motha. Aku down sbb aku beli lampu malam untuk bilik aku. Yelah, aku tibe2 menggatal pulak nak sama ngan bilik orang laen yang ada lampu malap jugak dan sekali tengok macam cool plak bilik dyeorg. Finally aku terbeli. Aku masuk2 kedai lampu tu, aku tertarik kat satu lampu ni sebaek saja aku ingat lampu tu "macam" murah. Aku pown beli laaa. Balek2 rumah, after mak aku perasan lampu malap tu, dye punye bengang cakap, "kenapa laa beli bende niy, lampu terang ni kan ada. Membazir je. Dapat duit raya beli bende niy." Aku pown rase perhhh, down gile, pulak dah lama tak rase kene marah dgn mak sendiri. pe lagi, mmg tak keluar2 bilik lah aku sejak beberapa jam tadi. Tapi bile pk balek, RM90 harga lampu tu aku boleh beli macam2 kot. Perhhhh, kalau aku dengar lagu "Down-wayne" ni, confirm sekuat2 hati aku nyanyi.

Lampu Malap malang yang menyinari bilik aku.

Err, terpanjang lebar pulak aku cerita pasal sour ni. Cukup je la sampai sini. Aku amek bende sour ni sbg pengajaran jelah, nak exchange dgn duit balek, mmg xdapat la kan.

No comments:

Post a Comment