Tuesday, September 14, 2010

Kisah Tragis Lagi sadis yang sampaikan menusuk jiwa raga ku. .

Sudah seminggu hampirnya kes jutawan kosmetik nouvelis Datuk Sosilawati Lawiya terpampang di mata malaysia mungkin juga dunia luar. Mana tak nya, semalam aku dengar berita mengatakan 4 mangsa pembunuhan kejam itu ditikam, dibunuh dan dibakar hingga menjadi abu dan dihanyut kan di Morib, Klang, Selangor. Ini hari pulak aku dapat berita tentang pendedahan terbaru pembunuhan kejam mereke yang mengatakan mereka di sembelih juga. Sumber mengatakan mangsa dikelar leher sebelum dibakar menjadi abu. Aisey, nauzubillah laa terseksanya cara mereke berempat dibunuh tanpa sedikit pun rasa keperimanusiaan. apa punya jenis keling aku pn takda tauu.

Paling menyentak perasaan apabila tragedi ini berlaku pada bulan Ramadhan yang hampir menjelang Aidilfitri. Bagaimana traumanye la sanak keluarga, lagi2 anak2 arwah mangsa.

Mengharapkan Setiap Pembunuh mendapat balasan yang setimpal.

p/s :: Gua Tabik Spring lah sama polis2 Malaysia. Sikijap saja suspek dapat diberkas. Bagi mereke aku rasa ini macam kicik punya hal lah.

No comments:

Post a Comment