Tuesday, September 7, 2010

k.e.p.i.l.u.a.n

Beberapa hari je lagi pergi lah ramadhan tinggal kan kita untuk tahun ini. Bila Tiba Hari Raya, Semua Insan Bergembira, Tetapi Bagiku Hanya Kesedihan Yang Menyelubungi Hidup Pabila Terkenang Kembali Beraya Tanpa Ayah Di Dunia Ini Buat Pertama Kali Pada Tahun Lepas Dan Pabila Tahun Ini Pula Beraya Buat Kedua Kalinya Tanpa Ayah Dan Bertambah Lagi Hiba Apabila 2 minggu Lepas Perginya Pula Seorang Datuk Tercinta. :::


Mood Raya 2010 :: Tersangat sederhana tanpa baju raya baru, perhiasan rumah baru dan kuih raya. Tetapi aku redha. noktah.


Aku Susun Cantik2 20 Jari Aku Memohon Jutaan Ribuan Ratusan Puluhan Kemaafan Di Atas Segala Setiap Kesilafan Zahir Dan Batin Daripada Kalian. Aku Tahu Aku Hanya Seorang Manusia Yang Sangat Kerdil Yang Sering Terlupa.


Selamat Hari Raya Aidilfitri.

No comments:

Post a Comment